Komunikacja wewnętrzna

Komunikacja wewnętrzna

Niektórzy nadal uważają, że używanie w kontaktach z klientem słów takich jak layout, lead, proof, CMYK, brief i inne jest OK i powoduje, że wyglądają bardziej profesjonalnie. Niestety, zwłaszcza zajmując się komunikacją należy przede wszystkim dostosować język do odbiorcy. Używać słów, zwrotów i terminów, które rozumie. Ale odpowiedni język to jedno a cała forma i sposób mówienia to rzecz dodatkowa, choć równie ważna.

Dlatego nawet w codziennej pracy nie można zapominać, że to co piszemy musi być dla innych zrozumiałe. Bez względu na to czy jesteśmy kierownikiem projektu, szeregowym pracownikiem, managerem, sekretarką czy zewnętrzną firmą - powinniśmy stosować się do kilku zasad: 

  1. Bądźmy konkretni. Jeśli można coś przekazać w 50 słowach - zróbmy tak. Oszczędzimy czas swój i słuchacza (lub czytelnika).
  2. Miejmy cel. Komunikowanie się bez celu jest... bezcelowe ;-)
  3. Miejmy jeden cel. Próby przekazania w jednym komunikacje informacji o kilku rzeczach może się nie udać.
  4. Słuchamy co inni mają do powiedzenia. Bo komunikacja nie polega tylko na wydawaniu komunikatów w jedną stronę, ale także na odbieraniu informacji zwrotnej od tych z którymi chcemy rozmawiać. 

 

Menu witryny

Nasza misja

Zajmujemy się marketingiem relacji od 2008 roku. Tworzymy projekty, które wspierają więź między pracownikiem a pracodawcą, pracodawcą a kontrahentami, czy mieszkańcami a miastem.
Pilnujemy terminów, przewidujemy zagrożenia, tworzymy i realizujemy kampanie.
Grafikę, teksty, kampanie internetowe czy działania HR/PR tworzą u nas osoby z pasją.

Skontaktuj się

Nasze biuro mieści się w fabryce przy ulicy Sienkiewicza 61a (wejście od pasażu Schillera) w lokalu nr 203.
Pracujemy w godzinach niezbędnych do realizacji powierzonych nam projektów.

(42) 29-66-206

 

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Dojazd